Prehrana

Veganska prehrana prije treninga: Što trebaš?

Bilo da već koristiš dodatke prehrani prije treninga ili o tome tek razmišljaš, tvoje tijelo zna što mu je potrebno kako bi odradilo zadani trening ne samo efikasno već i iznenađujuće dobro.

 

U MyProteinu vjerujemo u poticanje ambicija. Ulaženjem u teretanu već si obavio pola posla, no čak najambiciozniji sportaši znaju da se sa željom, talentom i požrtvovnošću možeš ići samo do nekih granica. Tijelu je potrebno pravo gorivo, ne samo kako bi treniralo već i kako bi se oporavilo nakon treninga.

 

Veganstvo je, kao životni stil, često povezano s mnogim mitovima. Neki, vrlo pogrešno, vjeruju da nije moguće postići jednaku mišićnu masu veganskom prehranom u odnosu na onu bogatu mesom i mliječnim proizvodima. To nije točno, pitanje je pronalaženja pravih izvora.

 

Za većinu se ljudi kojima je stalo do zdravlja, bilo da dobivaju na masi ili žele smršavjeti, sve svodi na makronutrijente, ne na meso. To znači da tijelu trebaš osigurati sve što mu treba, a to su:

  • Proteini
  • Ugljikohidrati
  • Masti

Do njih možeš lako doći, iz prirodnih izvora, koji ne uključuju meso, mlijeko niti konzervanse.

 

Gdje možeš pronaći to što trebaš, prije no što prioneš na posao?

 

Vegan ili ne, trebao bi stremiti ka tome da ugljikohidrate dobivaš iz prirodnih, neprerađenih namirnica. Rafinirani ugljikohidrati, ili prazni ugljikohidrati kako ih nekad zovu, nisu dobro gorivo za tvoj organizam. Možemo to usporediti s utakanjem pogrešnog goriva u automobil. Izbjegavanje rafiniranih ugljikohidrata i unošenje prave stvari je jednostavno kao i odabir batata umjesto prženih krumpirića, integralnih proizvoda umjesto onih od bijelog brašna, i općenito, unošenje što je više organskih ugljikohidrata moguće. To ne znači nužno i trošenje više novaca na hranu.

 

Ne zaboravi na sjemenke i žitarice. Sigurno znaš da je zobena kaša odličan doručak, no ona je i odličan obrok za prije treninga. Zobene pahuljice su široko primjenjiva namirnica kojom unosiš sporo-otpuštajuće ugljikohidrate, a koje možeš lako pomiješati s veganskim proteinskim prahom sat vremena prije treninga.

 

Nezaslađeno suho voće je savršen odabir kad trebaš brzi unos zdravih ugljikohidrata. A kad već jedeš voće, napuni zalihe energije bananama i jabukama. Banane su pune kalija, kojeg gubiš znojenjem. Osim energije, one će ti pomoći prevenirati grčeve u isrpljenim mišićima.

 

Veganski maslac od orašastih plodova je odličan izbor namirnice, koja je bogat izvor proteina i energije koja ti je potrebna tijekom treninga.

 

Veganski Pre Workout

 

No, ako je sve što nam treba dostupno u ovim oblicima koji ne zahtijevaju posebnu pripremu, zašto nam trebaju dodaci prehrani?

 

Dobar dodatak prehrani za prije treninga, popularno zvani pre workout, je tu da ti pomogne dostići višu razinu treninga. Dobar će veganski dodatak prehrani pružiti tvome tijelu sve ono što mu treba bez mesa, mlijeka i rafiniranih sastojaka.

 

MyProteinov Veganski Pre Workout je prvi potpuno prirodni biljni dodatak prehrani za prije treninga. Sastoji se od mješavine biljnih ekstrakata i ne sadrži umjetne supstance. Veganski Pre Workout ima sve što trebaš i očekuješ od ne-veganskog pre workouta, bez umjetnih sladila, bojila ili aroma.  Osim toga, u njemu je i 150 mg kofeina koji će ti zasigurno pomoći u pomicanju vlastitih granica.

 

 

Nema tagova na post



Myprotein

Myprotein

Autor


Provjeri super ponude i popuste! KUPI ODMAH