0
Košarica

Vaša košarica je prazna.

Trening

Kako Postići Oblikovaniji i Tanji Struk | Top 5 Vježbi

Imati tanji i oblikovaniji struk  vrlo je popularan cilj kod mnogih dama –a može biti vrlo zahtjevan za ostvariti ako ne znate nekoliko jednostavnih trikova kako do njega doći brže!

 


Postotak masnog tkiva je važan

Najvažnija stvar kod struka je postotak masnog tkiva u vašem tijelu. Ne možete reducirati masti na određenom dijelu tijela, bez obzira što vam reklame na TV-u tvrdile!

Način života i prehrana su ključne stvari. Poradite na mršavljenju i smanjenju potkožnog masnog tkiva s kojim će doći i tanji struk, ali i zdravlje.
✓ Manje masnog tkiva koje se nakuplja u području abdomena također smanjujete rizik od kroničnih bolesti poput srčanih bolesti i diabetesa; u svakom slučaju profitirate.


Savjet #1: Poradite na kontroli stresa u životu

Svatko je izložen stresu, ali jeste li znali da stres može pridonjeti debljanju ?

✓ Preporučaju se aktivnosti koje smanjuju stres, poput yoge, šetnje ili čitanje knjige prije spavanja. Poradite na smanjenju stresa u vašem životu, barem na nekoliko minuta svaki dan.


Savjet #2: Spavajte dovoljno

San je neophodan za balans hormona i oporavak, stoga vas neće šokirati da također ima vrlo važnu ulogu u mršavljenju. Probajte odspavati barem 8 sati po noći. Time će vam svakako biti lakše ostvariti vaše fitnes ciljeve.

✓ Međutim, vježbanje također ima važnu ulogu uz prehranu, a postoje neke vrlo dobre vježbe koje ciljaju upravo područje abdomena i kukova.


Kako Stanjiti Struk | 5 Vježbi

vježbe za struk

Isprobajte ove vježbe, svaku po 30 sekundi.
Možete ih i dodati vašem standardnom treningu kako bi vam pomogle pri cilju tanjeg struka!


Vježba #1: Negativni Ruski Twis

 

  1. Namjestite bench klupu na 45 stupnjeva negativa. Nagnite se natrag, zagetnite mišiće, isprsite se i održite dobru posturu tijekom vježbe.
  2. Ispružite ruke u kojima držite medicinsku loptu čija težina ovisi o vašoj snazi. Kontroliranim se pokretom rotirajte u iza i naprijed.
  3. Pauzirajte pri svakoj strani na nekoliko sekundi te se vratite u početnu poziciju.

Vježba #2: Bočni plank

bočni plank za uži struk

bočni plank za uži struk

  1. Započnite vježbu tako što ćete leđa na boku i balan održavati podlakticom.
  2. Zadržite ovu poziciju na nekoliko sekundi, održavajte balans.
  3. Ponovite istu količinu vremena na suprotnoj strani.

Vježba #3: Side jack knife 

  1. Započnite tako što ćete ležati na lijevom boku i staviti desnu ruku preko lijeve. Stavite lijevu ruku gdje vam najviše odgovara, a desnu iza glave.
  2. Približite torzo i desnu nogu jedno prema drugom, i koristite bočne mišiće prilikom tog pokreta
  3. Pauzirajte na sekundu, stisnite bočne mišiće i vratite na početnu poziciju. Odradite isti broj ponavljanja i na drugoj strani!

Vježba #4: Plank

  1. Započnite ovu vježbu na laktovima i koljenima. Ruke moraju biti spojene.
  2. Držite noge ravnima i podignite tijelo uz potporu nogu. Držite noge u razmaku kukova i stisnite svoje mišiće za stabilnost i ravnotežu.
  3. Držite ovu poziciju i dišite. Leđa moraju biti ravna. Probajte izdržati čim dulje možete

Vježba #5: Bočni trbušnjaci s težinom

  1. Započnite ovu vježbu na leđima. Ruke trebaju bit iza glave te držati medicinsku loptu ili uteg.
  2. Koljena približite prsima te odvojite stražnjicu od poda. Dok izvodite taj pokret, ruke približite iznad glave i izvedite pokret trbušnjaka.
  3. Zadržite ovu poziciju na sekundu, a zatim se vratite u početnu. Izvedite maksimalan broj ponavljanja

Zaključak

Put do tanjeg struka ne svodi se samo na mnogobrojne trbušnjake.

Međutim, ako slijedite pravilan program prehrane i treninga koji će vam pomoći pri mršavljenju, biti ćete na vrlo dobrom putu prema uskom, oblikovanom struku.

 

Nema tagova na post



Myprotein

Myprotein

Autor


Provjeri super ponude i popuste! KUPI ODMAH