Trening

Fitness motivacija | 10 jednostavnih savjeta: Od motivacije do uspješnosti

Možda već i imate potrebnu fitness motivaciju. I to je odlično. Ali već smo bili ovdje. Tjedan, možda dva, prije nego se stare navike počnu pojavljivati. Što možete učiniti ovaj put kako biste bili sigurni da ćete ostati motivirani i posvećeni?

Možda je to bila pažljivo planirana ljetna dijeta koja je trajala do ručka ili snovi o čistoj mišićnoj masi koji su se brzo zamastili. Ne brinite, imamo nekoliko lukavih savjeta i trikova koji će vam pomoći da motivaciju pretvorite u predanost.

1. Priprema jela za jutro

Imali ste loš dan. Skoro ste se onesvijestili nakon treninga i dosta vam je svega. Prije no što se srušite na kauč, upalite TV i otvorite vrećicu čipsa, STANITE.

Za maksimalnu motivaciju, pripremite obrok i opremu za sutrašnji trening. Nemojte sjesti, nemojte se presvlačiti, nemojte preskočiti ovaj korak. Razbijete koju god “dušo doma sam” rutinu imate sve dok sutrašnja hrana, dodaci prehrani i torba za trening nisu spremni.

2. Ne bojte se vizualizacija

Možda u kupaonici imate fotografiju Jakea Gyllenhaala bez majice… Nebitno iz kojih razloga. A možda ste upravo pogledali Southpaw i odlučiti poraditi na definiciji.

Što god da vam je motivacija za vježbanje, upamtite da smo vizualna bića i iskoristite to u vlastitu korist. Iskoristite tu sliku za motivaciju da ste ustanete iz kreveta čim vam zazvoni alarm, stavite je na vrata frižidera ili ju s čežnjom gledajte dan prije treninga nogu.

 

3. Sredite playlistu

Uzmite malo vremena da sredite playlistu koju ćete slušati za vrijeme treninga, osim ako vas radio ili ono što puštaju u teretani motivira. Vaša playlista za trening je zvučni zapis vašega treninga. Zanemarite ju na vlastiti rizik.

Imamo niz popisa za reprodukciju koji vas čekaju na Spotifyu kako bi vam pomogli da izdržite svaki trening. Isprobajte naše najbolje izbore.

 

4. Pokažite napredak

Velika motivacija može biti i X broj dana ispred ili iza vas. Šest tjedana prije Ibize s društvom? Brojite te dane. Prošla su dva tjedna otkako ste trening zamijenili ležanjem na kauču? Čestitajte si i zabilježite napredak.

Promatranje napretka izvrstan je način održavanja motivacije i iskrenosti. Koristite ploču u kuhinji ili samo olovku i zrcalo u kupaonici. Što god funkcionira.

Samo da je vizualno i specifično – 5 odrađenih tjedana od 16 zamišljenih je puno opipljivije od općenitog cilja poput “jesti ću zdravije dok se ne riješim 10% mast”.

 

5. Brojite ponavlja prema dolje, ne gore

“Još jedno ponavljanje” će vas više motivirati da odradite cijeli set, a ne da brojite 9 od 10 i odustanete od ovog posljednjeg jer ste već odradili dobar posao. A i puno je uzbudljivije.

 

6. Fotografirajte se umjesto pisanja mjera

Vaga ne pokazuje ono što želite? Možda vaša dijeta ne funkcionira, možda vam hidratizacija šteka, a možda ste i smazali neuobičajeno velik krumpir sinoć za večeru…

U osnovi, može postojati čitav niz različitih razloga, ovisno o mnogim varijablama, zašto vas vaša vaga pokušava uzrujati ujutro. Slikovna usporedba, međutim, nikada ne laže, stoga upravo nju koristite za svoju motivaciju i inspiraciju u teretani.

 

7. Polako i stabilno

Brzanje u novi način živote ili oblik prehrane ili režim treninga može dosta otežati napredak. Trebate težiti prema izdržljivosti da ne pregorite za nekoliko tjedana.

Počnite polagano i postepeno ubrzajte umjesto da odustanete jer iz prve ne ide kako ste zamislili. Jedan trening tjedno je bolji nego ni jedan (isto vrijedi i za trening nogu). Male promjene se zbrajaju tijekom vremena — a tako će i vaša motivacija za vježbanjem.

 

8. Suočite se s izazovima

Sara iz marketinga jučer je slavila rođendan, donijela je tortu na posao i biti će jako tužna ako ne uzmete barem jedan maleni komadić. A u sobi za pauzu stoji besplatna pizza. I sada je nedjelja navečer i ne možete prestati jesti čokolatine. Smirite se. Prilagodite. Nadvladajte. Oporavite se.

Normalno je tu i tamo se počastiti. To ne mora značiti da trebate u potpunosti odustati. U takvim situacijama trebate iskoristiti motivaciju i nastaviti. Sami određujete vlastitu fitness inspiraciju, čak iako je to neparan broj komada čokoladne torte.

 

9. Uklonite iskušenja

Vaš partner/ica je doma i traži nešto slatko za pojesti, a ne zna da ste sinoć sve slatko bacili kroz prozor susjedima u vrt.

Proaktivno se riješite iskušenja prije nego žudnja preuzme, ali pripazite da ne uznemirite osobe koje žive s vama. Joey ne dijeli hranu, ali vi ćete možda morati.

Krug u kojem imate veliku motivaciju pa smanjenu pa nikakvu je dobro poznat svima. Svima. Nije osobni nedostatak pa ga nemojte ni shvaćati osobno. Razmišljajte dugoročno i budite svjesni da neće biti skroz jednostavno.

 

10. Ustrajnost

Ne zaboravite da su motivacija i predanost kontinuirani procesi. Najvažnije je da se stalno podsjećate na to zašto ste započeli, koliko dobro napredujete i da ne smijete odustati!

 

Poruka za razmišljanje

Prvi korak ka uspjehu je početak. Zato krenite i iskoristite ove savjete kako biste povećali vašu fitness motivaciju. Najgore što možete napraviti je napraviti ništa. Zato započnite pomalo i oduševit ćete se koliko možete napredovati u svega nekoliko mjeseci.

 



Marija Gojević-Zrnić

Marija Gojević-Zrnić

Pisac i stručnjak


Provjeri super ponude i popuste! KUPI ODMAH