Suplementi

Vodič za Suplemente za Žene u 2018. godini

Iako je Nova 2018. Godina odavno započela, svi znamo da s proljećem dolaze nove odluke. Bilo da si odlučila poraditi na svojoj prehrani, dobiti na tjelesnoj masi kako bi se približila svojim fitness ciljevima ili želiš poraditi na tonusu mišića i izgubiti kilograme – ovaj će ti članak pomoći oko odabira dodataka prehrani prema tvojim ciljevima!

 

1. MRŠAVLJENJE

Jedan od najčešćih ciljeva kada govorimo o djevojkama svakako je – mršavljenje. Kvalitetno mršavljenje ono je čemu svi moramo težiti. Uzmite u obzir da nije zdravo ni ti realno očekivati mršavljenje od 5 kilograma u mjesec dana pa stoga prvenstveno – stvorite realna očekivanja.

Kako bi ta očekivanja i ostvarile – uz kvalitetan san, dovoljno vremena za odmor i što manje stresa u svakodnevici, ono što će nam pomoći u mršavljenju je:

  •  obilje vode u prehrani
  • prehrana bazirana na jednostavnim, nerafiniranim namirnicama
  • veći udio proteinskih namirnica u prehrani
  • kvalitetni dodaci prehrani koji će nam biti potpora kod nisko-kalorične prehrane

Svaka od nas je individualni slučaj za sebe, no ovo su neke smjernice koje su bazične pri mršavljenju. Uz njih, dakako, u obzir moramo uzeti i tjelesnu aktivnost ovisno o mogućnostima i potrebi.

Ovisno o tome je li ti cilj izgubiti suvišnu vodu iz tijela koju si nakupila prošlu zimu ili započeti transformaciju tijela, Active Woman linija ima pregršt proizvoda koji ti mogu pomoći u cilju. Ako govorimo o mršavljenju, svakako preporučujem jedan od obroka ili međuobroka zamijeniti potpunom formulom za mršavljenje iz Active Woman linije koja će u sebi sadržati sve nutrijente u obliku manje kaloričnog obroka!

Za lakše pokretanje metabolizma posluži se sastojcima koji prirodnim putem ubrzavaju rad tijela, poput Ekstrakta Zelenog Čaja. Prije treninga možeš popiti i Thermopure kapsulu koja će svojim djelovanjem potaknuti smanjenje masnih stanica.

 

2. RAST TJELESNE MASE

Kod rasta tjelesne mase poglavito se misli na rast mišićne mase. Sve je više djevojaka svjesno korisnosti treniranja i prednosti odrađivanja treninga raznih vrsta. Ako želiš poraditi na rastu mišićne mase, najlakše ćeš do svojih ciljeva doći uz izolacijski trening i prehranu koja obiluje nutrijentima, jednako zastupljenih uz dakako – naglasak na proteinske namirnice.

Ponovno, svaka od nas je jedinka te ne postoji univerzalna formula za cilj pojedinca no uz dovoljno odmora, kvalitetan trening te obilje sna – rezultati neće nedostajati.

Uz drukčiji cilj, potrebni su i drukčiji dodaci prehrani. Kod rasta mišićne ili tjelesne mase, i dalje se treba održavati metabolizam u optimalnom stanju pa je dobro konzumirati namirnice koje ga ubrzavaju, no – od izuzetne je važnosti unijeti dovoljan broj kalorija i nutrijenata koji će potaknuti tijelo na rast.

Neizostavan je onda suplement svakako Impact Weight Gainer koji će ti osigurati neophodne proteine i ugljikohidrate nakon treninge ili u neko drugo doba dana.

S obzirom na to da dobar napredak zahtjeva i dobar trening, kao stimulans u dane kada ti je isti potreban, tu je Active Woman Pre-Workout koji će ti dati dodatan boost!

 

3. TONIZIRANJE TIJELA

Ako si sa željama negdje između mršavljenja i dobitka na mišićnoj masi, to bi bilo toniziranje tijela. Bolji tonus mišića postići ćeš raznim tipovima treninga, uz adekvatnu uravnoteženu prehranu. Dakako, i dalje je potrebno održavati metaboličke procese u optimalnom stanju pa su stoga razni dodaci prehrani preporučljivi.

Uz dovoljan unos vode, optimalan san i što manje stresa u svakodnevici, bolji tonus mišića odmah je iza ugla.

Active Woman linija ima nekoliko paketa od kojih svakako preporučujem Active Women Paket za Ljepotu koji sadrži sve što će ti biti potrebno da otkriješ svoju unutarnju ljepotu. Svaka žena brine o svojem unutrašnjem no i vanjskom zdravlju pa je proizvod koji će očuvati najbolje stanje naše kose, kože i noktiju od velike važnosti.

 

 

Bez obzira na svoj krajnji cilj, uživaj u treningu. Tjelovježba i uravnoteženi način prehrane ne trebaju biti obaveza i restrikcija već užitak i zdrava navika!

Kad smo kod zdravih navika, istraživanja kažu kako je potrebno 14-21 dan da se navika usvoji stoga – kreni, pametno i zdravo.

Nema tagova na post



Marina Javorčić

Marina Javorčić

Pisac i stručnjak

Redovno sam studirala sam preddiplomski studij informatike i filozofije no svoju strast i želju za napredovanjem sam prepoznala u sportu. Završila sam 2 osposobljavanja te stekla titulu „Certificiranog fitness trenera“ i „Certificiranog nutricionista“. Radim gotovo 2 godine kao trener grupnog funkcionalnog treninga u teretani gdje također radim i kao trener u smjeni te održavam i individualne treninge s klijentima. Natječem se u bodybuildingu u kategoriji "bikini fitness" te sam dosad u protekloj godini izašla na 2 natjecanja. Također, željela sam i dalje se obrazovati na mom području interesa pa sam stoga upisala Kineziološki fakultet u Splitu - smjer sportski trener bodybuildinga.


Provjeri super ponude i popuste! KUPI ODMAH