Suplementi

Proteinski prah za žene | Koji je najbolji za vaše potrebe?

Protein nije samo za bodybuildere – to je ključni makronutrijent koji svi trebamo za optimalno zdravlje. Protein pomaže u jačanju imunološkog sustava, liječenju bilo kakvih ozljeda i održavanju zdravog rasta i oporavka stanica.1 Kada je riječ o fitness ciljevima, proteinski prašci također mogu pomoći u izgradnji mišićne mase, smanjenju vremena oporavka pa čak i gubitku težine.2

Najbolji proteinski prašci za žene pružaju sve esencijalne aminokiseline za održavanje zdravlja i snažnih mišića. Postoji mnogo sjajnih odabira za žene, ali upravo to može biti i podosta zbunjujuće. Mi smo to da razriješimo tu zbrku za vas.

 

1. Impact Whey Protein: vaš glavni protein

Veličina obroka: 25 g

Protein po obroku: 19 g

Protein sirutke je najčešći oblik proteinskog praha koji ćete naći. Izrađen od kravljeg mlijeka, sadrži sve esencijalne aminokiseline, uključujući gotovo 5 grama aminokiselina razgranatog lanca (BCAA), koje su ključne za izgradnju mišićne mase i oporavak.

Impact Whey je dobar za one koji trebaju dodati proteina u prehranu. Sadrži blizu 100 kalorija i niske razine šećera, lako se može podudarati s vašim unosom kalorija tijekom dana.

2. Clear Whey Isolate: Osvježavajući proteinski shake

Veličina obroka: 25 g

Protein po obroku: 20 g

Iako je sirutka najčešći oblik proteina, većina drugih opcija ima kremasti, mliječni okus. Kada želite nešto lakše i sočnije, clear Whey Isolate je ono što vam treba.

Sadrži 25 g proteina i ima sočan okus. Sadrži nizak udio šećera i manje od 100 kalorija što ga čini idealnim za održavanje hidratacije u bilo koje doba dana. Clear Whey je toliko inovativan da je postao dobitnik nagrade European Specialist Sports Nutrition Awards 2019 u nominaciji za najbolji proizvod sportske prehrane.

3. Kazein: Protein s polaganim otpuštanjem

Veličina obroka: 30 g

Proteina po obroku: 23 g

Kazein je još jedan glavni protein koji se nalazi u mlijeku, ali djeluje u tijelu drugačije od proteina sirutke. Dok je sirutka izvrsna za bilo koje doba dana i brzo se probavlja, struktura proteina kazeina uzrokuje da se probavlja sporije, oslobađajući proteinske građevne blokove u mišićima dulje vrijeme.

Ova spora probava čini kazein izvrsnim izborom za upotrebu prije spavanja ili između obroka kada želite stalno hraniti mišiće kako biste se oporavili i pripremili za sljedeći trening.

4. Collagen Protein: Za kosu, kožu i nokte

Veličina obroka: 25 g

Proteina po obroku: 22 g

Protein kolagena razlikuje se od sirutke i kazeina jer njegov glavni učinak nije izgradnja mišića, već održavanje mnogih različitih vrsta tkiva u cijelom tijelu. Kolagen je strukturni protein koji proizvodi naše tijelo, ali s vremenom sve manje.

Kolagenski protein, ili peptidi (kraći proteinski lanci), podržava zdravlje kože, kose, noktiju, mišića i zglobova. Dok ova vrsta proteinskog praha i dalje podržava rast mišića, njegova je primarna uloga povećati zdravlje stanica.

5. Diet Protein Blend: Protein za mršavljenje

Veličina obroka: 25 g

Proteina po obroku: 21g

Dijetalna proteinska mješavina je izvrsna opcija koja je bogata s proteinima, ali prilagođena uspjehu žena u procesu mršavljenju. Sadrži 25 grama proteina u samo 96 kalorija, također sadrži vitamine i hranjive tvari za održavanje zdravog metabolizma, kao i minerale poput željeza i cinka, koje žene trebaju za optimalno zdravlje.

Proteinska mješavina pomaže u očuvanju i izgradnji mišićne mase čak i uz kalorijski deficit.

6. Protein Meal Replacement Blend

Veličina obroka: 51 g

Proteina po obroku: 18g

Ponekad može biti iscrpljujuće i dugotrajno planirati sve vaše obroke, a ponekad ste jednostavno previše zauzeti da provodite vrijeme u kuhinji. Ako vam je potrebna potpuno uravnotežena zamjena za hranu koja se lako uzima dok ste u pokretu, Protein Meal Replacement Blend savršeno je rješenje. Sadrži 18 g proteina, kao i druge makronutrijente, vlakna, minerale i vitamine, te je jedan obrok ove proteinske mješavine izvrstan i za dane obroke i za dane kada trenirate. Zamjena hrane može biti ključna komponenta uspješnog gubitka težine i prikladna opcija za žene u pokretu.

7. Clear Vegan Protein: Osvježavajući veganski protein

Veličina obroka: 16 g

Proteina po obroku: 10 g

Jedina stvar koja je impresivnija od sočnog proteina sirutke je čisti veganski protein. Dok je sirutka izvrsna opcija za većinu dijeta (uključujući vegetarijance), veganske proteinske opcije prije su bile ograničene na protein soje – ali to više nije slučaj.

Ovaj veganski protein ne samo da je u potpunosti dobiven iz graška, već sadrži samo 51 kaloriju po posluživanju, što ga čini niskokaloričnom opcijom za hranjenje mišića ili postizanje vaših makro ciljeva dok ostajete hidratizirani.

8. Vegan Pre-Workout Powder: Biljni protein za prije treninga

Veličina obroka: 14,5 g

Proteina po obroku: 6 g

Iako tehnički nije protein u prahu, Vegan Pre-Workout je savršen dodatak bilo kojem od post-workout proteinskih napitaka. Sadrži L-citrulin, aminokiselinu koja može potaknuti atletske performanse, kao i prirodni kofein iz ekstrakata zelenog čaja i zelene kave.

U kombinaciji s BCAA pre-workout aditivom, istodobno će vas potaknuti na naporan trening i pripremiti mišiće za oporavak.

9. Pea Protein Isolate: Biljni protein

Veličina obroka: 30 g

Proteina po obroku: 23 g

Kada se pridržavate prehrane bez soje i mliječnih proizvoda, pronalaženje ukusne veganske proteinske opcije možda neće biti lako, ali izolat proteina graška mijenja pravila igre. Kao izolat, to je visoko rafinirani proteinski prah koji je također bez laktoze i glutena, što ga čini prikladnim za gotovo bilo koju prehranu.

Podržava zdravu mišićnu masu i dolazi u nekoliko različitih ukusnih okusa od oko 100 kalorija po posluživanju.

10. Weight Gainer Blend: Za mišićnu masu uz uštedu

Veličina obroka: 100 g

Proteina po obroku: 31 g

Samo zato što ste žena ne znači uvijek da pokušavate izgubiti težinu – i to je razlog zašto postoji mješavina gainera. Ako trebate povećati unos kalorija i proteina, ova proteinska mješavina sadrži proteine, ugljikohidrate i kalorije potrebne za izgradnju mišićne mase. Iako su složeni treninzi važni, ne možete vidjeti rezultate bez pozitivne ravnoteže kalorija i proteina koje možete postići s mješavinom gainera.

Naši se članci trebaju koristiti samo u informativne i obrazovne svrhe te nisu namijenjeni za medicinski savjet. Ako ste zabrinuti za svoje zdravlje, obratite se stručnoj osobi prije uzimanja prehrambenih dodataka ili uvođenja značajnih promjena u prehrani.



Marija Gojević-Zrnić

Marija Gojević-Zrnić

Pisac i stručnjak


Provjeri super ponude i popuste! KUPI ODMAH