Prehrana

UN dijeta

UN dijeta dolazi od engleske rije?i “un-diet” što zna?i da zapravo možete jesti sve namirnice koje volite. Autori ove dijete tvrde da je to zdrav i brz na?in kako izgubiti kilograme. Tako?er, tvrde da se tijelo brzo prilago?ava na dijetu u roku od 90 dana i da izgubljene kilograme nikada ne?ete vratiti natrag.

Njihova procjena je gubitak 18-25 kilograma u 90 dana kod pretilih osoba.

 

NAPOMENA: Brzi gubitak kilograma može utjecati na Vaše zdravlje, preporu?am savjetovanje sa lje?nikom prije nego što krenete sa bilo kojom vrstom dijete. UN dijeta nije preporu?ljiva za trudnice, žene koje doje, sportaše i djecu.

 

 

Glavna karakteristika UN dijete je da Vam je dozvoljeno jesti sve, uklju?uju?i i slatko jer je unos proteina, masti, ugljikohidrata raspore?en na razli?ite dane. Na taj na?in mijenjate svoj metabolizam i gubite kilograme.

Unos hrane bez obzira na to mora biti balansiran, ina?e UN dijeta ne?e biti uspješna. Iako je slatko dozvoljeno, preveliki unos ?e ipak usporiti gubitak kilograma.

Primjer UN dijete: Proteinski dan – Škrobasti dan – Ugljikohidratni dan – Vo?ni dan

Ako se promijeni redoslijed, UN dijeta ne?e biti uspješna.

Postoje odre?ena pravila kojih je se potrebno držati prilikom UN dijete:

? Striktno pratiti redosljed dana
? Doru?ak se mora sastojati samo od vo?a svih 90 dana
? Možete jesti samo jednu vrstu vo?a za doru?ak
? Ako se ne držite svega 90 dana, promjene u metabolizmu ne?e nastati
? Nakon 7 ciklusa (29. dan), pije se samo voda i ne unosi se hrana
? Nakon 90 dana morate prestati sa dijetom
? Morate piti minimalno 2 litre vode na dan
? Možete piti ?aj i kavu bez še?era
? Nikada ne preskakati obroke
? Razmak izme?u obroka je minimalno 3 sata

 

Primjer UN dijete kroz dane:

1. Dan – Proteinski dan

? Doru?ak: 2 kruške ili 2 jabuke
? Ru?ak: povr?e i 225g kuhanog mesa
? Ve?era: 110g crvenog mesa i povr?e

2. Dan – Škrobasti dan

? Doru?ak: 2 naran?e
? Ru?ak: 350g kuhanog kraha ili graška, salata i šnita integralnog kruha
? Ve?era: 175g kuhanog graha ili graška, ne jesti kruh

3. Dan – Ugljikohidratni dan

? Doru?ak: 100g jagoda
? Ru?ak: Kuhana tjestenina ili špageti, ke?ap ili majoneza, slobodno popiti ?ašu Cole ili jogurt
? Ve?era: 2 manja komada torte, 3 keksa ili malo ?okolade

4. Dan – Vo?ni dan

? Doru?ak: 2 jabuke ili naran?e
? Ru?ak: Bobi?asto vo?e
? Ve?era: Bobi?asto vo?e neograni?ene koli?ine

 

Naši se članci trebaju koristiti samo u informativne i obrazovne svrhe te nisu namijenjeni za medicinski savjet. Ako ste zabrinuti za svoje zdravlje, obratite se stručnoj osobi prije uzimanja prehrambenih dodataka ili uvođenja značajnih promjena u prehrani.



Marko Barić

Marko Barić

Pisac i stručnjak

Ja sam Marko Barić višestruki državni, međunarodni i europski prvak u bodybuildingu. Član reprezentacije od 2013. godine, vrhunski kategorizirani sportaš RH. Moj rad je usmjeren na fizički, ali i psihički razvoj rekreativaca i vrhunskih sportaša u smjeru vođenja i organizacije prehrane te treninga sukladno cilju pojedinca i sportu, od kojih sam najviše posvećen bodybuildingu. U uspješnoj trenerskoj karijeri okrunio sam se brojnim titulama od kojih bi izdvojio apsolutnu titulu prvakinje u bikini fitnessu u juniorskoj i seniorskoj kategoriji, te višestruku apsolutnu titluu prvaka države i međunarodno zlato u kategoriji physique. Trenutno sam usmjeren na mentalnu pripremu vrhunskih sportaša te sukladno tome proširujem svoje znanje i iskustvo na NLP edukacijama na kojima učim i usavršavam brojne tehnike koje doprinose vrhunskim rezultatima. Surađujem sa brojnim internacionalnim i domaćim natjecateljima.


Provjeri super ponude i popuste! KUPI ODMAH