0
Košarica

Vaša košarica je prazna.

Prehrana

UN dijeta

UN dijeta dolazi od engleske riječi “un-diet” što znači da zapravo možete jesti sve namirnice koje volite. Autori ove dijete tvrde da je to zdrav i brz način kako izgubiti kilograme. Također, tvrde da se tijelo brzo prilagođava na dijetu u roku od 90 dana i da izgubljene kilograme nikada nećete vratiti natrag.

Njihova procjena je gubitak 18-25 kilograma u 90 dana kod pretilih osoba.

 

NAPOMENA: Brzi gubitak kilograma može utjecati na Vaše zdravlje, preporučam savjetovanje sa lječnikom prije nego što krenete sa bilo kojom vrstom dijete. UN dijeta nije preporučljiva za trudnice, žene koje doje, sportaše i djecu.

 

 

Glavna karakteristika UN dijete je da Vam je dozvoljeno jesti sve, uključujući i slatko jer je unos proteina, masti, ugljikohidrata raspoređen na različite dane. Na taj način mijenjate svoj metabolizam i gubite kilograme.

Unos hrane bez obzira na to mora biti balansiran, inače UN dijeta neće biti uspješna. Iako je slatko dozvoljeno, preveliki unos će ipak usporiti gubitak kilograma.

Primjer UN dijete: Proteinski dan – Škrobasti dan – Ugljikohidratni dan – Voćni dan

Ako se promijeni redoslijed, UN dijeta neće biti uspješna.

Postoje određena pravila kojih je se potrebno držati prilikom UN dijete:

 Striktno pratiti redosljed dana
 Doručak se mora sastojati samo od voća svih 90 dana
 Možete jesti samo jednu vrstu voća za doručak
 Ako se ne držite svega 90 dana, promjene u metabolizmu neće nastati
 Nakon 7 ciklusa (29. dan), pije se samo voda i ne unosi se hrana
 Nakon 90 dana morate prestati sa dijetom
 Morate piti minimalno 2 litre vode na dan
 Možete piti čaj i kavu bez šećera
 Nikada ne preskakati obroke
 Razmak između obroka je minimalno 3 sata

 

Primjer UN dijete kroz dane:

1. Dan – Proteinski dan

 Doručak: 2 kruške ili 2 jabuke
 Ručak: povrće i 225g kuhanog mesa
 Večera: 110g crvenog mesa i povrće

2. Dan – Škrobasti dan

 Doručak: 2 naranče
 Ručak: 350g kuhanog kraha ili graška, salata i šnita integralnog kruha
 Večera: 175g kuhanog graha ili graška, ne jesti kruh

3. Dan – Ugljikohidratni dan

 Doručak: 100g jagoda
 Ručak: Kuhana tjestenina ili špageti, kečap ili majoneza, slobodno popiti čašu Cole ili jogurt
 Večera: 2 manja komada torte, 3 keksa ili malo čokolade

4. Dan – Voćni dan

 Doručak: 2 jabuke ili naranče
 Ručak: Bobičasto voće
 Večera: Bobičasto voće neograničene količine

 

Naši se članci trebaju koristiti samo u informativne i obrazovne svrhe te nisu namijenjeni za medicinski savjet. Ako ste zabrinuti za svoje zdravlje, obratite se stručnoj osobi prije uzimanja prehrambenih dodataka ili uvođenja značajnih promjena u prehrani.

Nema tagova na post



Marko Barić

Marko Barić

Pisac i stručnjak

Ja sam Marko Barić višestruki državni, međunarodni i europski prvak u bodybuildingu. Član reprezentacije od 2013. godine, vrhunski kategorizirani sportaš RH. Moj rad je usmjeren na fizički, ali i psihički razvoj rekreativaca i vrhunskih sportaša u smjeru vođenja i organizacije prehrane te treninga sukladno cilju pojedinca i sportu, od kojih sam najviše posvećen bodybuildingu. U uspješnoj trenerskoj karijeri okrunio sam se brojnim titulama od kojih bi izdvojio apsolutnu titulu prvakinje u bikini fitnessu u juniorskoj i seniorskoj kategoriji, te višestruku apsolutnu titluu prvaka države i međunarodno zlato u kategoriji physique. Trenutno sam usmjeren na mentalnu pripremu vrhunskih sportaša te sukladno tome proširujem svoje znanje i iskustvo na NLP edukacijama na kojima učim i usavršavam brojne tehnike koje doprinose vrhunskim rezultatima. Surađujem sa brojnim internacionalnim i domaćim natjecateljima.


Provjeri super ponude i popuste! KUPI ODMAH