Prehrana

5 zdravih ideja za međuobrok | Jednostavno & ukusno

Rad od doma vas tjera da stalno nešto jedete? Nas također.

Srećom, Em Rickett je s nama podijelila njenih 5 omiljenih ideja za međuobrok koje su ludo jednostavne i nevjerojatno ukusne.

Osobni i online trener, njena misija je osnažiti žene da budu najjače, najsnažnije i najsretnije. Svome tijelu daje točno ono što mu treba da funkcionira najbolje što može, a i uživa u onome što jede.

Slijedi njenih 5 ideja za zdravi međuobrok.

 

 1. Klasični tost s kikiriki maslacem

Tako jednostavno, a tako dobro. Sve što vam treba je tost, vaš omiljeni maslac od kikirikije, narezana banana, te Emin tajni sastojak – prstohvat chia sjemenki. Chia sjemenke ne samo da daju još malo hrskavosti, nego sadrže mnoštvo vlakana, omega-3 masnih kiselina i malo biljnih proteina.

282 kalorije 9,2g bjelančevina 44,7g ugljikohidrata 8,5g masti

 

2. Zdjela jogurta

Ovaj međuobrok funkcionira u bilo koje doba dana – doručak, užina, a čak i kao deserti. Em kombinira grčki jogurt bez masti s našim FlavDrops kapima bez okusa. Doda i malo granole, borovnica i sjeckanih jagoda.

Savjet: Ako želite smanjiti unos ugljikohidrata, nemojte dodati granolu nego žlicu maslaca od kikirikija

138 kalorija 16,9g bjelančevina 16,7g ugljikohidrata 0,7g masti

 

3.Pahuljice

Možda se ne čini kao zdravi međuobrok, ali naše proteinske pahuljice s okusom čokolade u biti su odlična poslastica s puno proteina. Još ih niste probali? Sad je pravo vrijeme

278 kalorija 12,5g bjelančevina 19g ugljikohidrata 16g masti

 

4.Punjeni proteinski kolačić

Uvijek žudite za kolačićem (ili tri) uz jutranju šalicu čaju? Mi isto. Zato je idealno opskrbiti se mnoštvom visoko proteinskih zalogaja. Na taj način nećete brinuti da će vaša poslastica narušiti sav vaš trud u teretani.

Naši punjeni proteinski kolačići sadrže impresivnih 20g proteina po obroku i savršeno pašu uz šalicu toplog napitka.

280 kalorija 20g bjelančevina 30g ugljikohidrata 11g masti

 

5. Rižini keksi s voćem i orašastim plodovima

Tražite neki brzi zalogaj? Em ima rješenja i za to. Treba vam nekoliko rižinih keksa koji će poslužiti kao baza. Na njih dodajte vaše omiljene dodatke – ona je odabrala maslac od badema, mješavinu sjemenki i rezane jagode. Ukusno.

229kalorije 8,8g bjelančevina 15,4g ugljikohidrata 13,3g masti

 

Naši se članci trebaju koristiti samo u informativne i obrazovne svrhe te nisu namijenjeni za medicinski savjet. Ako ste zabrinuti za svoje zdravlje, obratite se stručnoj osobi prije uzimanja prehrambenih dodataka ili uvođenja značajnih promjena u prehrani.



Marija Gojević-Zrnić

Marija Gojević-Zrnić

Pisac i stručnjak


Provjeri super ponude i popuste! KUPI ODMAH