Prehrana

MEĐUOBROCI, što i kada?

Brz tempo života često ostavlja malo vremena za brigu o prehrani. Jedemo u hodu, s nogu, za kompjuterom ili u kratkim pauzama na poslu.

Upravo u takvom vremenu općeg kaosa i užurbanosti kvalitetni međuobroci postaju ključ opskrbe tijela energijom i hranjivim tvarima. Sa druge strane, međuobrok nam služi da ne iscrpimo tijelo sa gladovanjem do sljedećeg obroka što nas dovodi do prejedanja. Oduzimaju nam nekoliko minuta pripreme, ali su ključni za daljnju energiju i budnost.

Priprema je pola posla, ali ako niste u mogućnosti unaprijed organizirati svoje obroke, zdrave međuobroke možete pronaći i u prvom supermarketu, tako da nema izlike za ne ubaciti nešto zdravo u svoje međuobroke.

Slijedi lista sa nekoliko zdravih i brzih međuobroka koje uvijek možete ubaciti u torbu i na taj način smanjti rizik da preglednite ili da posegnete za nečim nezdravim.

1. Svježi sir

Ova fitness namirnica uvijek je dobar izbor, sam ili u kombinaciji s orašastim plodovima ili suhim voćem. Kao bogat izvor proteina, čak 12g na 100g, zadovoljit će vaše potrebe, zasititi vas bez previše kalorija, i održati razinu energije na visokom nivou.

2. Proteinska čokoladica

Neki bi rekli da proteinske pločice nisu najbolji izbor i da bi trebali birati što prirodnije namirnice, no kada ste u gužvi s vremenom i baš trebate nešto tako na brzinu, izaberite neku od niskougljikohidratnih varijanti, s visokim udjelom proteina. Skratit će vam vrijeme do sljedećeg obroka, i u par zalogaja osigurati dozu proteina koju trebate.

3. Orašasti plodovi

Dobro smo upoznati s dobrobitima zdravih masnoća koje sadrže orašasti plodovi. Kao takvi mogu poslužiti kao idealan međuobrok. Preporuka je 1 šaka badema (cca 20‐tak komada), oraha, ili pak mješavine različitih plodova, kako biste osigurali što više hranjivih tvari u kratkom roku, i u hodu. Za povećavanje proteina dodajte malo svježeg ili posnog sira.

4. Tuna, salata

Uz svježi sir, tuna je još jedna od poznatijih fitness namirnica. Idealno se slaže uz zdravu salatu kao izvor proteina ili pak uz cjelovito pecivo i krekere. Možete je pomiješati i sa svježim sirom. Na kojem god režimu prehrane bili, tuna je nešto što se može uklopiti kao lako dostupan, brz i ukusan obrok, a uza sve to čuvar forme i zdravlja.

5. Smoothie sa Impact Wheyom

Odličan izbor za sve koji nemaju vremena. Banana, mjerica Impact Whey proteina okusa po tvojoj želji i mlijeko dobitna kombinacija. Za povećanje proteina ubaciti svježi sir kao dodatak. Izvrstan međuobrok koji će zadovoljiti vaše nutrijente nakon treninga.

Nema tagova na post




Provjeri super ponude i popuste! KUPI ODMAH