Politika Povrata
Zbog higijenskih razloga, maske i donje rublje nije moguće vratiti.
Pravila povrata u skladu su sa našim Uvjetima i pravilima prodaje. Zadržavamo pravo na izmjenu istih u bilo koje doba. Zadnja izmjena odredbi i pravila dogodila se 02/07/2012.
Naša politika povrata je vrlo jednostavna.
Kada primite dostavljeni artikl, morate ga provjeriti što je moguće prije i uvijek prije upotrebe.
Molimo svakako kontaktirajte našu korisničku službu kako bi osigurali svoj autorizacijski broj prije nego pokušate vratiti proizvod.
Vaše pravo da se predomislite
Svi smo to prošli, naručili nešto pa shvatili da to zapravo i ne trebamo.
Imate 14 dana vremena otkazati vašu narudžbu po našoj '14 dana period povrata' politici, što započinje na dan kada ste preuzeli proizvod.
Vrlo je jednostavno, samo slijedite korake navedene ispod.
Svi proizvodi moraju biti vraćeni nekorišteni i originalno zapakirani kao u vrijeme kada ste ih primili.
Molimo postupajte pažljivo s robom koju ste primili za vrijeme dok je isprobavate/kontrolirate. Neželjena roba mora biti u savršenom stanju sa svim maloprodajnim pečatima i/ili etiketama bez oštećenja.
Što ako primim pogrešan artikl?
Standarde za pakiranje i otpremu proizvoda držimo na visokom stupnju, no ponekad se ipak dogodi pogreška. To nam nije uobičajena praksa i nastojati ćemo otkloniti problem u najbržem mogućem roku.
Kako bi dobili povrat novaca ili zamjenu proizvoda, morate vratiti artikl u istom stanju kao što je bio kada ste ga zaprimili i u roku 14 dana od dana kada ste potpisali primitak.
Što činiti ukoliko je proizvod oštećen?
Unaprijed se ispričavamo ukoliko ste primili oštećen proizvod. Znamo koliko to može biti frustrirajuće i stoga ćemo riješiti problem u što kraćem roku.
Ako vjerujete da proizvod koji ste primili ima grešku, molimo kontaktirajte nas. Pojasniti ćete nam detaljno gdje je greška, a mi cemo vas savjetovati koji je vaš sljedeci korak.
Naša politika povrata proizvoda s greškom podupire vaša zakonska prava.
Niste primili proizvod?
Molimo prihvatite našu ispriku ukoliko niste primili proizvod koji ste naručili. To nam nije uobičajena praksa i nastojati ćemo otkloniti problem u najbržem mogućem roku.
Kako bi dobili povrat novaca ili zamjenu proizvoda, morate nas informirati o tome unutar 21 dana od datuma kada ste primili email od nas da smo narudžbu poslali.
Vaša prava
Naša politika povrata ne utječe na vaša prava.
Z a više informacija o vašim zakonskim pravima posjetite službenu stranicu vlade Velike Britanije: www.direct.gov.uk li kontaktirajte Consumer Direct, službenu udrugu za zaštitu potrošača na broj telefona +44 8454 04 05 06.
Postupci kod povrata proizvoda
- Kontaktirajte nas kroz vaš racun putem online poruke.
- Prilikom kontaktiranja naše službe za korisničku podršku obavezno navedite broj narudžbe, artikl koji vraćate i razlog povrata. Mi ćemo vam poslati jedinstveni autorizacijski broj (šifru) za povrat i adresu na koju trebate poslati proizvod.
- Molimo vas zapakirajte dobro proizvod i ostavite unutar paketa broj narudžbe, vaše ime i adresu.
- Molimo pribavite dokaz o slanju iz poštanskog ureda kada šaljete proizvod nama, jer u protivnom, ako se paket izgubi na putu, nećemo biti u mogućnosti refundirati vas ili zamijeniti proizvod drugim.
- Ukoliko tražite zamjenu proizvoda, a on nije više dostupan, vratiti ćemo vam iznos koji ste uplatili na vaš originalni kreditna/debitna kartica/Paypal račun koji ste koristili prilikom plaćanja tog proizvoda.
Svaki artikl koji ste primili i nakon toga vraćate je vaša odgovornost sve dok ne stigne u naše skladište, stoga molimo vas da osigurate vraćanje artikla dostavnom službom koja nudi osiguranje u slučaju gubitka ili oštećenja robe.
Što je sljedeće
Svi vraćeni proizvodi provjeravaju se u našem Odjelu povrata.
Ako imate pravo na povrat novca onda cemo refundirati cijenu stavke (ukljucujuci trošak dostave).
Povrati se obično obrađuju u roku od 7 radnih dana od primitka otkazane narudžbe, a najkasnije u roku od 30 dana od primitka.
Refundirati ćemo iznos na originalni kreditna/debitna kartica/Paypal račun koji ste koristili prilikom plaćanja tog proizvoda.
Povrat zamijenjenih artikala
Ukoliko je proizvod koji ste primili imao grešku, a mi smo vam poslali zamjenski proizvod, imate pravo otkazati taj zamjenski proizvod u roku od 7 dana otkada ste ga primili i umjesto njega dobiti povrat novaca.
Trošak povrata proizvoda
Imajte na umu da ćemo nadoknaditi troškove povrata proizvoda samo kada:
- mi pošaljemo pogrešan artikl; ili
- artikl je oštećen ili neispravan: ili
- kada vraćate zamjenski artikl koji ne želite zadržati.
Nećemo nadoknaditi troškove povrata ako je artikl ispravan. Troškovi povrata artikla ovise o artiklu i biti će raspravljeni s vama nakon što se završi postupak testiranja.
Politika povrata za vrijeme Božicnog perioda
Ne želimo da se brinete oko ičega za vrijeme Božicnog perioda, tako da se možete opustiti i kupiti sve darove prije Božicne gužve.
Imamo proširenu politiku povrata za Božić - svi artikli kupljeni nakon 31 listopada mogu biti vraćeni do kraja siječnja iduće godine.
Pritužbe
Ispričavamo se ukoliko niste zadovoljni načinom na koji smo riješili povrat, zamjenu ili popravak bilo kojeg artikla. Mi želimo riješiti nesporazume. Molimo kontaktirajte naše članove korisničke podrške pismom na Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.