Help Centre
Prema uputama Svjetske Zdravstvene Organizacije ("WHO"), vjerojatnost zaraze virusom COVID-19 putem kontakta s neživim predmetima je izuzetno niska. Ipak, Myprotein konstantno prati situaciju (te savjete i upute) te koriste najviše mjere sigurnosti za kupce i osoblje. Predlažemo da posjetite službenu WHO stranicu kako biste dobili najnovije i najtočnije informacije.
Općenito govoreći, kao BRC AA ocijenjen proizvođač, shvaćamo kvalitetu i sigurnost proizvodnje prehrambenih proizvoda izuzetno ozbiljno te primjenjujemo najviše standarde kvalitete pri proizvodnji. Nadalje, po pitanju opasnosti od COVID-19, implementirali smo sljedeće mjere zaštite i sigurnosti:
Koristimo i kontroliramo standarde najviše higijene u procesu proizvodnje svih naših brendova.
Dodatno smo unaprijedili čišćenje ureda, skladišta te svih ostalih prostora koje koristimo.
Svi Myprotein zaposlenici su dodatno educirani i trenirani po pitanju higijene ruku te smo omogućili korištenje dodatnih sredstava za dezinficiranje i antibakterijskih sapuna na svim radnim mjestima.
Pridržavamo se svih uputa Vlade te podržavamo zaposlenike koji se trebaju izolirati 7 dana ako prikažu ikakve simptome gripe, visoku temperaturu ili dugoročni kašalj.
Nadalje, primjenjujemo dodatne mjere prestrožnosti s ciljem umanjivanja svih mogućnosti prijenosa virusa na području svih Myprotein radnih mjesta.
Moj račun
Registracija je jednostavna!
Jednostavno kliknite na Stranicu za registraciju kako biste se pridružili našoj Myprotein zajednici, primali svakodnevne savjete vezane uz prehranu, teretanu te dobili pristup najboljim sportskim suplementima.
Vrlo je lako promijeniti informacije računa, bilo da se radi o informacijama plaćanja, lozinki ili imeniku.
Prijavi se u svoj račun i naći ćeš sve opcije koje su ti potrebne.
Nema mjesta za brigu, mi smo DPA - kompatibilni što znači da nam je stalo da su vaše informacije sigurne.
Za više informacija, molimo posjetite stranicu Politike Privatnosti.
Nemojte se brinuti, prelaskom na log-in stranicu i odabirom ‘Zaboravili ste lozinku?’ biti ćete na brzom putu poništavanja lozinke!
Ako ne želite primati ekskluzivne ponude i promocije onda se možete prijaviti na vaš račun i odabrati 'Email Postavke' kako biste napravili tu promjenu.
Ne zaboravite, možete se ponovno pretplatiti u bilo koje vrijeme!
Naručivanje
Sve Myprotein zalihe ovise o dostupnosti. Želimo da možete naručivati i primati proizvode koje volite bez napora pa ćemo vas uvijek nastojati obavijestiti ako je stavka nedostupna.
S vremena na vrijeme može doći do neočekivanog kašnjenja, za što ćemo vas mi odmah obavijestiti.
Nikad nećemo stati na put između vas i vaših proizvoda. Kako bismo vam olakšali naručivanje na mreži, čak ćemo zadržati predmete u košarici 60 minuta u slučaju da privremeno napustite našu stranicu!
Nađite proizvode koje želite i dodajte ih u košaricu. Možete ili nastaviti kupovati ili završiti kupnju ako ste našli sve što vam je potrebno.
Vaš račun će prikazati pohranjene adrese ili opcije plaćanja, što ga čini brzim i jednostavnim za dovršenje narudžbe.
Provjerite je li sve ispravno i to je to! Poslat ćemo vam email odmah nakon što pošaljemo narudžbu
Svakako! Kliknite na ikonu košarice pri vrhu i vidjet ćete proizvod(e) koje imate unutra do tog trenutka.
Koristite + gumb kako biste se opskrbili najdražim artiklima, ili - gumb ako ste odabrali previše. Ako u potpunosti želite izbaciti artikl, kliknite x gumb.
Svakako, možete odabrati adresu za dostavu pri završetku narudžbe. Vaša će narudžba automatski biti prilagođena prema pohranjenim adresama ali možete odabrati dodati novu.
Upišite novu adresu za dostavu te onda odaberite 'Dostaviti na sljedeću adresu'.
Poslat ćemo vam email čim ona bude na putu! Ili jednostavno provjerite vaš račun kako biste ju popratili.
Plus, šaljemo sve artikle posebno, pazeći da dobijete ono što vam je potrebno u najkraćem mogućem roku.
Vaš račun olakšava praćenje svi vaših narudžbi.
Jednom kada se ulogirate vidjeti ćete sve pojedinačne narudžbe koje ste predali. Odaberite onu koju želite i otkrijte sve informacije koje su vam potrebne.
Također, poslat ćemo vam email čim ona bude na putu!
Vaš račun prikazati će vam sve prijašnje narudžbe koje ste predali.
Kliknite na narudžbu koju želite pogledati kako biste otkrili više. Ako je poslana narudžba praćena, onda ćete moći klikovima pratiti ju kroz vaš račun.
Email koji smo vam poslali o slanju vaše pošiljke također će vam dati informaciju kada možete očekivati dostavu vaše narudžbe.
Niste našli informacije koje su vam potrebne? Pošaljite poruku našem timu Korisničke Službe dok ste prijavljeni u vaš račun.
Žao nam je čuti da želite otkazati.
Možemo li vam kako pomoći kako ne biste trebali otkazati? Možete kontaktirati tim Korisničke Službe putem vašeg računa.
Ukoliko ne možemo pomoći, odaberite narudžbu koju želite otkazati. Možete odabrati individualne artikle ili cijelu narudžbu.
Poslat ćemo vam email u roku jednog sata kako bismo vam potvrdili otkazivanje narudžbe.
Ako bude bezuspješno, razlog tome je što je narudžba na putu za slanje. Artikli koje imamo na zalihama brzo su procesuirani kako bi proizvodi stigli kupcima bez zadrške.
Pogledajte našu Politiku Povrata kako biste lakše uspjeli vratiti pošiljku nama.
Jednom kada ste predali narudžbu, ne možete raditi promjene na istoj.
Ukoliko želite pokušati otkazati narudžbu kako biste postavili novu, onda ćete se morati prijaviti u vaš račun.
Odaberite narudžbu koju želite otkazati i vidjeti ćete da možete otkazati individualne artikle ili cijelu narudžbu.
Poslat ćemo vam email u roku jednog sata kako bismo vam potvrdili otkazivanje narudžbe. Molimo, nemojte postavljati novu narudžbu dok vam se ne javimo.
Ne brinite, možete pokušati otkazati artikal putem vašeg računa.
Morati ćete odabrati artikl i izabrati opciju otkazivanja. Poslat ćemo vam email u roku jednog sata kako bismo vam potvrdili otkazivanje narudžbe.
Ako ne možete otkazati, onda možete poslati artikl povratno nama. Posjetite stranicu posvećenoj Politici Povrata te saznajte kako.
Trebate li još pomoći? Pošaljite poruku našem timu Korisničke Službe dok ste prijavljeni u vaš račun.
Žao nam je što se to dogodilo! Ponosimo se svim našim proizvodima.
Kako bismo mogli pogledati o čemu se radi, molimo kontaktirajte nas s više detalja.
Uvelike bi ubrzalo proces ukoliko možete naći informacije s liste niže prije kontaktiranja nas. Iako, ne brinite ako ih ne nađete, mi ćemo vam pomoći kada stupimo u kontakt s vama.
1. Broj Narudžbe
2. Ime Proizvoda
3. Detalji o Grešci
4. Fotografije koje prikazuju grešku na proizvodu, ako ih ima
Poslat ćemo vam email o razrješenju čim pogledamo detalje o pogrešci.
Naš proizvodni pogon neovisno je ovjeren od Britanskog Maloprodajnog Konzorcija po pitanju Globalnog standarda za sigurnost hrane i postigao je , najvišu moguću - dvostruku ocjenu, ranije ove godine; što jamči da težimo izvrsnosti u proizvodnoj praksi.
Sve pritužbe shvaćamo ozbiljno i posvećeni smo zaštiti naših cijenjenih kupaca.
Ako vas brine kvaliteta naših proizvoda, svakako podijelite vaše mišljenje s našim timom u Korisničkoj Podršci.
Uvelike bi ubrzalo proces ukoliko možete naći informacije s liste niže prije kontaktiranja nas.
1. Broj Narudžbe
2. Ime Proizvoda
3. Broj Serije (Batch Number)
4. Datum Isteka Roka Trajanja
5. Fotografije, gdje su primjenjive
6. Kratak sažetak koji opisuje detalje vaše pritužbe
Molim zadržite proizvod dok ne stupite u kontakt s našim timom koji će vam dati povratnu informaciju hoće li nam trebati proizvod natrag za daljnju analizu.
Žao nam je čuti to, ponekad se mogu dogoditi pogreške, no ne brinite - mi smo ovdje kako bi vam pomogli. Molimo, pošaljite nam direktnu poruku putem vašeg računa.
Trebaju nam sljedeći detalji:
1. Broj Narudžbe
2. Krivo poslani artikal
3. Artikal koji je naručen
Poslat ćemo vam email o razrješenju čim pogledamo detalje o pogrešci pri slanju.
Ponosimo se našim proizvodima i žao nam je čuti da ste primili oštećen proizvod.
Žao nam je čuti to, ponekad se mogu dogoditi pogreške, no ne brinite - mi smo ovdje kako bi vam pomogli. Molimo, pošaljite nam direktnu poruku putem vašeg računa.
Molimo, nemojte baciti artikl, s obzirom na to da možemo zahtjevati fotografije oštećenja kako bi spriječili da se isto ponovno dogodi.
Poslat ćemo vam email o razrješenju čim pogledamo detalje s greškom na proizvodu.
Šaljemo sve artikle posebno, pazeći da dobijete ono što vam je potrebno u najkraćem mogućem roku.
Email s potvrdom o narudžbi sadrži listu proizvoda koji su vam poslani. Ako artikl koji nedostaje nije na popisu, pričekajte još neko vrijeme s obzirom na to da je potrebno više vremena za dostavu istog.
Ako je artikl poslan, pošaljite direktnu poruku putem vašeg računa kako biste obavijestili Korisničku Službu i oni će vam rado pomoći.
Plaćanje i Popusti
Nudimo više mogućnosti metoda online plaćanja kako bi omogućili da naši kupci s lakoćom dođu do najboljih sportskih prehrambenih proizvoda.
Visa
Visa Debit
MasterCard
American Express
PayPal
S€PA
Možete izabrati metodu plaćanja po želji pri završetku narudžbe. Prijevaru shvaćamo izuzetno ozbiljno, stoga ćete biti upitani na validaciju od strane izdavača kartice te nas.
Ovo je s razlogom očuvanja sigurnosti naših kupaca!
Bilo koja narudžba izvan Ujedinjenog Kraljevstva može rezultirati s naplatom uvoznih poreza i prireza (uključujući PDV).
Savjetujemo da kontaktirate lokalni porezni ured za informacije s obzirom na to da porezna politika i pravila variraju od države do države.
Ukoliko vidite napomenu 'Problem s Plaćanjem', vjerojatno ste zbunjeni no - ne brinite, to se može riješiti vrlo lako i vaši proizvodi biti će na putu k vama u najkraćem mogućem roku!
Prije ponovnog unosa bilo kakvih kartičnih detalja, morate provjeriti da je vrijeme isteka kartice i adresa plaćanja ispravna. Također savjetujemo provjeru stanja računa na kartici.
Ako ste poduzeli sve korake te i dalje ne možete riješiti problem, onda molimo kontaktirajte naš tim Korisničke službe koji će vam rado pomoći.
Kada postavite narudžbu, plaćanje će u vašem računu biti označeno kao ,,u čekanju'' dok proizvode ne pošaljemo prema vama.
Transakcija u čekanju označuje to da je narudžba autorizirana za naplatu.
Ukoliko želite dodati nove detalje o plaćanju, to ćete moći napraviti pri završetku narudžbe.
Novi detalji kartice biti će spremljeni pri završetku narudžbe. To znači da ćete sljedeći put svoje najdraže suplemente naručiti s lakoćom.
Volimo vam maksimalno olakšati stvari, što uključuje i dobivanje popusta pri kupnji vaših omiljenih sportskih prehrambenih proizvoda.
Nakon što sakupite sve artikle u košaricu, dodajte kod u dio označen s 'Imate li kod za popust? Upišite ga ovdje'. Klik na dio 'Iskoristi Kod' primijeniti će popust.
Ukoliko kod ne funkcionira, provjerite koristite li više od jedne ponude. Po narudžbi možete koristiti samo jednu ponudu tj. kod. Molimo obratite pozornost na uvjete i pravila svake ponude.
I dalje imate poteškoće? Možete kontaktirati tim Korisničke Službe putem vašeg računa.
Žao nam je čuti da vaš kod ne radi! Kako biste saznali razlog, provjerite uvjete i pravila ponude.
Ako je kod ispravan i ne pokušavate koristiti više od jednog koda po narudžbi, onda kontaktirajte naš tim Korisničke Službe putem vašeg računa.
Zaradi 110 kn za svaku uspješnu preporuku prijateljima, te ujedno pokloni prijatelju 25% popusta na narudžbu!
Za više informacija idi na 'Tvoje preporuke' unutar korisničkog računa.
Dostava
Poslati ćemo vam email čim vaša narudžba bude na putu, kako biste znali kada će vam stići.
Za praćene narudžbe, koristite link za praćenje poslan u mailu ili locirajte narudžbu u vašem računu.
Jeste li provjerili dostavne kartice? Vaša narudžba možda je ostavljena u lokalnom poštanskom uredu.
Naša stranica o Informacija o dostavi može vam dati više informacija i okvirno vrijeme dostave.
Ako želite prijaviti vašu narudžbu kao nestalu, molimo kontaktirajte našu Korisničku Službu kroz vaš račun.
Sve opcije dostavljanja mogu se naći na našoj stranici Informacija o Dostavi.
Naša stranica s Informacija o Dostavi sadrži takve detalje, imate mogućnost provjere vremena dostave za cijeli svijet!
Moguće je, da.
Bilo koja narudžba izvan Ujedinjenog Kraljevstva može rezultirati s naplatom uvoznih poreza i carine. Primatelj narudžbe obvezan je platiti dodatne troškove prije prijema narudžbe.
S obzirom na to da ne kontroliramo navedenu naplatu, nismo u mogućnosti savjetovati koliki će taj iznos biti.
Ne brinite, ako vaša narudžba ne može stati u dio poštanskog sandučića ili zahtjeva potpis, kontaktirati će vas dostavna služba.
Kontakt dostavne službe služi kao informacija gdje i kada možete preuzeti vašu narudžbu, a može biti u obliku kartice ili telefonskog poziva*. (Myprotein ne odgovara za postupke trećih strana i partnera)
Šaljemo sve artikle posebno, pazeći da dobijete ono što vam je potrebno u najkraćem mogućem roku.
Email s potvrdom o narudžbi sadrži listu proizvoda koji su vam poslani. Ako artikl koji nedostaje nije na popisu, pričekajte još neko vrijeme s obzirom na to da je potrebno više vremena za dostavu istog.
Ako je artikl poslan, pošaljite direktnu poruku putem vašeg računa kako biste obavijestili Korisničku Službu i oni će vam rado pomoći.
Povrati Proizvoda i Sredstava
Molimo uputite se na Stranicu Politike Povrata za više informacija.
Ukoliko odgovor na vaše pitanje ne možete tamo pronaći, naša Korisnička Služba je uvijek dostupna kako bi pružila pomoć. Možete ih kontaktirati putem vašeg računa.
Ne želimo proces postaviti kao kompliciran stoga, prijavite se u vaš račun te kontaktirajte Korisničku Službu kako bi oni odradili ostatak.
Morati ćete im reći razlog povrata artikla kako bi oni mogli odabrati najbolju opciju za vas.
Molimo uputite se na Stranicu Politike Povrata za više informacija.
Želimo da svi naši kupci uživaju u naručenim proizvodima. Stoga, ako ste nezadovoljni s vašom narudžbom, možete nam ju poslati natrag.
Sve što tražimo je da nam javite da ne želite narudžbu u roku od 14 dana od primitka i pripazite da proizvodi nisu otvoreni.
Kako biste nam narudžbu sigurno poslali natrag, molimo prijavite se u vaš račun i kontaktirajte tim Korisničke Službe.
Oni će vam poslati sve potrebne informacije, no možete se i informirati na Stranici Politike Povrata.
Odmah nakon što primimo vašu narudžbu procijeniti ćemo razlog vašeg povrata te javiti vam naš sljedeći korak.
Trebali biste primiti email kao obavijest o sljedećim koracima.
Vaš povrat sredstava trebao bi biti odrađen unutar 5 radnih dana te ćemo vam poslati email kako bi vas obavijestili da je povrat na putu!
Ukoliko niste zaprimili povrat i prošlo je više od 10 radnih dana od primitka našeg emaila, kontaktirajte našu Korisničku Službu putem vašeg računa.
Želimo da imate mir kada se odlučite kupovati kod nas, pa smo proširili naš period povrata kako bismo pokrili blagdansku sezonu.
Imat ćete do 15/01/2023 vratiti bilo koju odjeću, pakete proizvoda ili svečane ponude iz narudžbi postavljene između 18/10/2022 i 24/12/2022.
Sve što tražimo je da su proizvodi u netaknutom stanju. Znači da su neotvoreni, u originalnoj ambalaži i naljepnica s kojom je proizvod zalijepljen netaknut.
Imajte na umu da ne vraćamo troškove poštarine za povrat neželjenih proizvoda ili narudžbi. Da biste organizirali povrat, trebate se prijaviti na svoj račun i da kontaktirate Službu za korisnike.
Web Stranica
Molimo uputite se na našu stranicu Uvjeta i Pravila.
Ukoliko imate problema pristupanju završetka kupovine ili bilo kojem dijelu stranice, molimo kontaktirajte naš tim Korisničke Službe odmah kako bi riješiti problem!
Molimo uputite se na stranicu Politike Privatnosti.
Savjeti o Proizvodima
Ova informacija osjetljiva je o proizvodu i ovisiti će od slučaja do slučaja.
Za proizvode bazirane na aminokiselinama, kao što su Dugolančane Aminokiseline Razgranatog Lanca (BCAA) i L Glutamin, podaci će biti prikazani na tablici nutritivnih vrijednosti. Za proizvode kao što je Impact Whey Protein, puni profil aminokiselina može se vidjeti putem linka na stranici proizvoda koja se nalazi ispod slike proizvoda s lijeve strane.
Imajte na umu da nismo obavezni pružiti ove informacije na našoj web stranici, no na mjestima na stranici gdje se ne prikazuju navedene informacije, Myprotein će istražiti vanjske postupke testiranja kako bi se informacije dobile na temelju zahtjeva.
Naše Omega 3 izvorom su iz masne ribe. To može uključivati losos, sardine i skušu ali ne mora biti ograničeno tim vrstama.
Naš Impact Whey Protein dobiva se filtracijom otopine sirutke.
Myprotein redovno kao izvor koristi proizvode bez GMO-a te neobrađene materijale.
Alkohol se ne dodaje izravno kao sirovina u bilo koji od naših proizvoda; no neke su arome i boje temeljene na alkoholnim pripravcima.
To i dalje omogućuje da proizvodi budu prigodni i za prehranu bez alkohola. Ukoliko vam je potrebno dodatno objašnjenje po pitanju ove teme, molimo kontaktirajte naš tim Korisničke Službe putem vašeg računa, koji će vam rado pomoći.
Trenutno, naši proizvodi ne mogu biti klasificirani kao Kosher. Naša linija vegetarijanskih proizvoda je Halal pogodna.
Ažuriranje naših Pravila o privatnosti
S obzirom na brz tempo rasta i napretka tvrtke THG tijekom godina te na uspjehe koje smo požnjeli do današnjeg dana, prepoznali smo da trenutačna pravna struktura grupe u nekim slučajevima nije usklađena s poslovnim sektorima i trgovačkim markama koje nudimo.
Stoga smo iskoristili priliku da ponovno organiziramo pravnu strukturu grupe u svrhu usklađivanja naših poduzeća s našim poslovnim sektorima i trgovačkim markama i dugoročnom podrškom strategije rasta THG-a. Kako bismo proveli navedenu reorganizaciju, morali smo se pobrinuti da se podaci (uključujući podatke koji se odnose na vas kao jednog od naših klijenata) zakonski prebace na nove subjekte. Iako to na vas neće utjecati ni na koji materijalni način, htjeli smo vam obavijestiti o ovoj promjeni.
Prije reorganizacije:
U većini slučajeva, upravitelj u odnosu na vaše podatke bila je tvrtka Hut.com Limited. U nekim slučajevima, upravitelj je mogao biti određeni subjekt unutar THG-a.
Nakon reorganizacije:
Novi su upravitelji nove ustanovljene pravne osobe:
• THG Nutrition Limited
To je posljedica unutarnje reorganizacije i na vas ne utječe ni na koji materijalni način. Mi vas samo transparentno obavještavamo o tome. Neke poslovne jedinice sada su pridružene novim pravnim osobama u THG grupi i odgovarajuće baze podataka prenesene su na njih.
To znači da zakonska odgovornost za rukovanje vašim podacima ili za reagiranje na vaše zahtjeve za zaštitu podataka sada počiva na novom subjektu navedenom u e-poruci. Međutim, ovi novi subjekti ostaju unutar THG grupe i svi pružaju istu dosljednu razinu zaštite.