Slijedite jednostavne korake u nastavku kako biste vratili neželjene artikle.
1. Registriraj povrat
Klikniteovdje za pokretanje povrata putem našeg partnera za povrate, ZigZag.Bit ćete podložni ZigZagovim uvjetima i odredbama te politici privatnosti.
2. Pošaljite svoj paket
Nastavite putem portala i dobit ćete mogućnost odabira dostavne službe za povrat.3. Ostalo prepustite nama
Nakon što primimo paket, izvršit ćemo povrat novca za vraćene artikle i poslati vam obavijest putem e-pošte. Obrada povrata može potrajati do 7 radnih dana, a zatim još 5 do 7 radnih dana da se iznos prikaže na vašem računu.Najčešća pitanja – Politika povrata
Kada primite dostavljeni artikl, morate ga provjeriti što je moguće prije i uvijek prije upotrebe.
Imate 30 dana od dana primitka artikla da započnete povrat. Za detalje o otkazivanju narudžbi molimo pogledajte naše Uvjete i odredbe.
Ukoliko je proizvod koji ste primili imao grešku, a mi smo vam poslali zamjenski proizvod, imate pravo otkazati taj zamjenski proizvod u roku od 7 dana otkada ste ga primili i umjesto njega dobiti povrat novaca.
Prihvaćamo povrate za sve narudžbe, pod uvjetom da ispunjavaju sljedeće kriterije:
-
Svi proizvodi moraju biti u besprijekornom stanju:
-
Moraju biti vraćeni u originalnom pakiranju s pričvršćenim etiketama.
-
Odjeća mora biti nenošena, neoprana, neizmijenjena, neoštećena i u istom stanju u kojem ste je primili, bez mrlja.
-
Proizvodima morate rukovati pažljivo, bez oštećenja koja bi smanjila njihovu tržišnu vrijednost.
-
-
Iz higijenskih razloga ne prihvaćamo povrat donjeg rublja, kupaćih kostima ili čarapa.
-
Obuća se smije isprobati isključivo u zatvorenom prostoru.
-
Iz higijenskih razloga ne prihvaćamo povrat boca osim ako nisu neotvorene, nekorištene i sa svim netaknutim pečatima.
-
Proizvodi koji nisu odjeća moraju biti neotvoreni, nekorišteni i s netaknutim zaštitnim pečatima.
-
Ne prihvaćamo povrate MP odjeće i dodataka kupljenih kod naših maloprodajnih partnera. U tom slučaju kontaktirajte mjesto gdje je proizvod kupljen.
Svi artikli se pregledavaju po primitku od strane našeg tima za kontrolu kvalitete. Ako gore navedeni kriteriji nisu ispunjeni, nismo u mogućnosti izvršiti povrat novca te će artikli biti vraćeni kupcu o njegovom trošku. Zadržavamo pravo da prema vlastitom nahođenju utvrdimo je li vraćena roba pogodna za ponovnu prodaju.
Ako ste primili oštećen, neispravan ili pogrešan artikl, molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku putem opcije ‘Moj račun’. Svaki slučaj rješavamo individualno.
Napomena: ne nudimo zamjene. Potrebno je napraviti novu narudžbu i vratiti originalni artikl za povrat novca.
Ova politika je dodatak vašim zakonskim pravima.
Kako biste pokrenuli povrat, molimo da pregledate prethodne korake i kliknete na označeni tekst pod 'Registriraj svoj povrat'.
Želimo da svi naši kupci budu zadovoljni svojim proizvodima, stoga ako niste zadovoljni svojom narudžbom, možete nam je vratiti. Nudimo povrate za sve proizvode po cijeni od 10.29€ i omogućujemo samostalnu uslugu kako biste povrat mogli obaviti brzo i jednostavno.
Za pokretanje povrata slijedite gore navedene korake i kliknite na označeni tekst pod 'Registriraj svoj povrat'.
Nakon što zaprimimo vraćene artikle, izvršit ćemo povrat novca i poslati vam obavijest putem e-pošte. Obrada povrata može potrajati do 7 radnih dana od dana kada primimo povrat, a zatim još 5 do 7 radnih dana da se iznos prikaže na vašem računu.
Nakon što primimo paket, izvršit ćemo povrat novca za vraćene artikle i poslati vam obavijest putem e-pošte. Obrada povrata može potrajati do 7 radnih dana, a nakon toga može biti potrebno dodatnih 5 do 7 radnih dana da se iznos prikaže na vašem računu.
Povrat sredstava izvršit će se na originalnu kreditnu/debitnu karticu ili PayPal račun koji ste koristili prilikom plaćanja.
Ako ni nakon 10 radnih dana od primitka naše e-poruke ne vidite povrat na svom računu, molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku putem svog korisničkog računa.